sobota, 18 lutego 2012

Jestem w takim momencie życia, że potrzebuję rozrywek. Jednocześnie chcę poznawać nowych ludzi, a nie zrobię tego mając dotychczasową wagę. Nie mogę schudnąć. Koło się zamyka.
Postanawiam więc OD JUTRA (muahaha !!!) zacząć się odchudzać -.-
Taaak wiem, jestem żałosna. Jak osiągnę wymarzoną wagę, pójdę do fryzjera, zrobię coś z dotychczasowym wizerunkiem. Kupię sobie nowe ubrania, w końcu zaznaczę w nich mój własny styl.
Myślę o głupotach. Zamieniłam się w idiotkę. I dobrze, niech i nią będę.

http://www.youtube.com/watch?v=i3Jv9fNPjgk&feature=BFa&list=HL1329588976&lf=mh_lolz
W snach jestem murzynką. Mam kawową skórę, duże,
 pełne usta i chrypiący głos, który jakby odpija się 
od dna morza. Na jawie jestem białaską mającą 
murzyńskie kształty. Fuck...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz