czwartek, 5 stycznia 2012

Kłamię, by móc stać się lepszym człowiekiem.
Półrocze powoli dobiega końca. Średnia w sumie nie jest taka zła ale mam ambicje na wyższą! Obiecuje sobie, że od nowego półrocza podciągam się z matmy i chemii oaz kalkuluję, by mieć świetną średnią ważoną. A teraz już koniec tego szkolnego zanudzania. W końcu zapowiada się nudny weekendzik ale cóż potrzebuję tego oddechu i zregerowania.
Zbyt mało w siebie wierzę. Tak źle czuję się we własnej skórze. Wydaje mi się, że będąc na miejscu innej osoby nie potrafiłabym na siebie spojrzeć... W lustrze nie widzę siebie, sama już nie wiem kim jestem... Oddalasz się ode mnie powoli, powoli, powoli. Nie zdziw się, że niedługo będzie już za późno. Braciszku! Proszę, bądź sobą, bo takiego Cię pokochałam...

http://www.youtube.com/watch?v=GvbQzRAi4wM&feature=related

_______________________________________________________________________
Czuje na sobie te wszystkie spojrzenia. Ciekawie co oni o mnie myślą. Moze i lepiej, że tego nie wiem.

http://www.youtube.com/watch?v=TAXzGkzj5E8

Odchudzania ciąg dalszy, jeżeli to co robię w ogóle można tym nazwać. Dziś jest 4 dzień. Zostało mi jeszcze dużo czasu do czerwca. Damy radę!

Plan na dzisiaj: ogladanie "40 dni i 40 nocy" w ustronnym miejscu bez reflektorów rodzicielskich. Ogólnie mówiąc relax :D


Polecam też serdecznie ze względu na tego Pana <3


BTW. Musicie oglądnąć nowego ekranizowanego Sherlocka Holmesa. Miałam okazję widzieć go na przedpremierowym pokazie w sylwestra i stwierdzam, że jest świetny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz