sobota, 28 stycznia 2012

NIE JESTEŚ SAM

http://www.youtube.com/watch?v=VYfNRnI-ZmcWiem, nie jestem ósmym cudem świata. Ale nic nie pozostaje na przeszkodzie bym się tak czuła. Godzina zero zawsze była dla mnie czymś magicznym. Wiązałam z nią niespełnione marzenia, zbyt duże oczekiwania. A świadczy ona jedynie o efekcie przemijania. Dzisiejszy dzień będzie dla mnie niezwykle trudny. Kolejny raz nie mam ochoty zasypiać, nie chcę zmarnować tyle czasu na sen. Gdyby tylko doba trwała 48 godzin...
Zaczynam zdawać sobie sprawę, że jestem jedyna w swoim rodzaju. Nikt inny nie wygląda tak jak ja, nikt inny nie powiela moich przemyśleń. Jestem tu po to, by oznaczyć swoją linią papilarną istnienia innych ludzi.
Nie wiem, czy kolejny nalożony krem pomorze mi w walce z wrogiem nastolatków. Być może to tylko efekt placebo, bym mogła spojrzeć sobie w lustrze prosto w twarz i nie mieć sobie do zarzucenia, że o siebie nie dbam, że już nawet siebie samej nie obchodzę, że się zaniedbałam.
Zaczynam wprowadzać drobne zmiany w moim życiu począwszy od diety zakończywszy na ograniczeniu mediów i oszczędzaniu dóbr naturalnych. Oby wszystkie moje marzenia się ziściły, by ten rok był wspaniały.

No light, no light in your bright BROWN(?) eyeshttp://www.youtube.com/watch?v=HGH-4jQZRcc&ob=av2n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz